Personel ve İdari İşler Bürosu

1-  Genel Müdürlüğümüzde görev yapan hâkim ve personel ile ilgili işlemleri yapar. (göreve başlama, izin, istirahat rapor, mazeret izinleri, ücretsiz izinler, görevden ayrılma vs.)
2- Yurt Dışı Teşkilatımızda görevli personel ile ilgili işlemleri yapar. (göreve başlama, izin, istirahat rapor, mazeret izinleri, ücretsiz izinler, görevden ayrılma vs.)
4- Genel Müdürlüğümüz iş bölümlerini yayınlar.
5- Genel Müdürlümüz nöbet listesini hazırlar.
6-Genel Müdürlüğümüze yanlış gelen evrakın ilgili birime intikalinin yapıldığı yazışmaları yapar.
7-Genel Müdürlüğümüzün bulunduğu katların bakım ve tamiratı ile ilgili iş ve işlemleri yaptırır.
8- Genel Müdürlüğümüzde görev yapan hâkim ve personele gerekli görülen duyuruları yapar.
9-İdari yazışmaları yapar.
10- Genel Müdürlüğümüzde görev yapan hizmetli personellerin iş bölümlerinin yürütülmesini ve denetimini sağlar.


 

  • Personel ve İdari İşler Bürosu
  • Hukuk Mütalaa ve Görüş Bürosu
  • Bütçe ve Mali İşler Bürosu
  • Bilgi İşlem Bürosu
  • Gelen Evrak Bürosu
  • Giden Evrak Bürosu
  • Sözleşmeler ve Proje Protokol Bürosu
  • Suçluların İadesi ve Hükümlü Nakli Bürosu
  • Ceza İstinabe ve Tebligat Bürosu
  • Hukuk İstinabe ve Müteferrik Bürosu
  • Hukuk Tebligat Bürosu
  • Çocuk Hukuku Bürosu
  • Nafaka Bürosu
  • AB Proje Uygulamaları Bürosu
  • AB Uyum Bürosu