Genel Müdürlüğümüz Personel ve İdari İşler Bürosu Görevleri;
- Personel işlemlerini yürütür, (Atama ve izin ile ilgili tüm iş ve işlemler)
- Emeklilik işlemleri ve personelin özlük işlerini yürütmek, fazla mesai almaya hak eden personelin yazışmalarını yapar,
- Bakanlığımız servislerinden yararlanamayan personele EGO otobüs kartlarının sağlanması ile ilgili yazışmalar ile UYAP1-DYS ile ilgili yazışmalar yapar,
- Genel Müdürlüğümüze yanlış gelen evrakın ilgili birime intikalinin yapıldığı yazışmaları yapar,
- Genel Müdürlüğümüzün bulunduğu katların bakım ve tamiratı ile ilgili iş ve işlemleri yapar, yaptırır,
Genel Müdürlüğümüze gelen veya giden yazıların tercümesinin yaptırılmasını sağlar.
Personel ve İdari İşler Bürosu Kadrosu;
Genel Müdür Yardımcısı, Daire Başkanı ve Tetkik Hâkimi denetiminde, 1 Şube Müdürü ve 1 memurdan oluşmaktadır. |